2013. december 22., vasárnap

#Kritika 195 Journey In Time

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem, igyekszem ma meg írni mindegyiket, de nem ígérek semmit ....
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 
Journey In Time
Link .: Journey In Time

 Kinézet .:

Tetszik a fejléc, de talán sablonból nem ezt kellett volna választanod, mert így nem látszik, hogy tépet alul és felül. A sablon színe kék, ami jól megy a fejléc és a háttér színéhez, ami szintén kék.
Szeretem és imádom a kéket, de ez nekem már túl sok. A blogod kinézete nagyon a kékre irányul, ami talán már sok.
A modulokban nem találtam hibát, szerintem minden meg van ami csak kell.  Szerintem mindent el mondtam amit csak akartam.

25 / 20

Történet .:

Látszik, hogy ez a történet a Ki vagy Doki ? című sorozaton épül, amit Én is imádok. A blogod kinézete már el árulta a lényeget, hogy miről is szól ez a ' fanfiction '. El kell mondanom ilyennel még nem találkoztam, szóval nálam te vagy az első, hogy Én ilyet olvastam. Nagyon jó kis történetnek ígérkezik, de nem tudok sokat el mondani, hisz csak az első fejezet van fent. A fogalmazásod jó, a rész hossza is passzol, a helyesírásod is megfelelő.  Érdekes blognak ígérkezik, folytasd és ne hagyd abba!

25 / 25

Összesen .: 50 / 45

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése