2013. december 13., péntek

# Kritika 187 Galaxy Girl Stories

Sziasztok!
  Lemaradtam, de most pótolom! Ezek csak az én véleményeim és tanácsaim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne!

Cím:Galaxy Girl Stories
G.G

Kinézet:

  Sajnálom, hogy ezt kell, hogy mondjam, de nekem nem tetszik.  A fejléced nekem túl egyszerű, nem tükrözi a történetet. Nem értem, hogy mire kellett rá az a két fekete paca...? Szerintem cseréld le egyre ami tükrözi a történetedet. A háttered sem tetszik, ehhez a fejléchez inkább valami barna menne, nem ilyen. Az oldalaknak örülök, de én nyitnák egyet a kritikáidról. Szerintem a betűket nem kellene ilyen nagyra tenned, mert ez nekem elég zavaró és szerintem nem csak nekem... A modulsávval is van némi problémám. A versenyeket az aljára tenném és a rendszeres olvasókat a helyére. Nem sértésből mondom, de szerintem a designon alakíts még!

25/10
Történet:

  Nem is tudom mit mondjak, nekem nagyon lapos a történeted. Az első négy részben semmi sem történik, oké nem szó szerint értem, de semmi olyan ami felkeltené a figyelmem. Elég szépen fogalmazol, de nem fejted ki az érzéseit és nagyon hamar ugrasz az időben. A történetednek szerintem sokkal lassabban kellene haladnia. A részek is rövidek, de ha kiegészíted érzésekkel és gondolatokkal és több párbeszéd is lesz benne akkor már jobb lesz. Helyesírási hibáid nincsenek, ami jó! Ne add fel folytasd! Remélem nem bántottalak meg.

25/15

Összesen:50/25
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése