2013. november 29., péntek

#Kritika 174 Vegas - I knew you were trouble...

Hello!
Kritikával érkeztem, nagyon sajnálom, hogy keveset vagyunk, de ez egy húzós időszak mindkettőnknek. Ma mindenkinek a kritikáját el fogom készíteni és lehet hozok még egy pár dolgot
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  

Vegas - I knew you were trouble...
Vegas - I knew you were trouble...
Író .:  Dorea Light Avery


 Kinézet .:

Nem is tudom, hol kezdjem. Nekem nem tetszik, nem épp a legjobb választás ez a sötét barna, de azt meg kell hagyni, hogy jól néz ki. Összhangban van!
A fejléc szép és látszik, hogy igényes munka. A sablonnal és a háttérrel sincs nagyobb bajom. 
A modulokban szerintem minden meg van, sőt az oldalakban is. Én csinálnék még több cserét a helyedben. Azt hiszem semmit sem hagytam ki.

25 / 24

Történet .: 

El olvasva az ismertetőt, rejtélyesnek és titokzatosnak olvastam. Tovább olvasva az első rész és így a többi, megtetszett. Én magam sem tudom, hogy mi de egyszerűen meg fogott. 
A fogalmazásod jó, nagyon jól találtad ki a karaktereket is.  A helyesírásodban sem találtam hibát amiért csak gratulálni tudok. A részek hossza szerintem jó, de ne hagyj entereket olyan sokszor egy- egy részben.

25 / 19

Összesen .:  50 / 43

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése