2013. november 25., hétfő

#Kritika 171 Wonderfull life

Hello!
Ismét egy kritika, igyekszem a többiekével is.....
Kérlek szavazattok a közvélemény- kutatásban a kérdésekre, csak egy - egy kattintás kell.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  

Wonderfull life
Wonderfull life
Író .: Zozi



Kinézet .:

Kezdjük a legelején, a fejléc nekem nem jön be. Olyan, mintha a háttérre csak rá lennének dobálva a png-k, szerintem így nem jó. A háttér helyett lehetne valami olyan, ami el árulja vagy legalább körül írja a blog történetét. A sablon megint rossz választás, inkább választ az" egyszerű " sablont.  A háttért le cserélném, nekem nem tetszik, nem vagyok híve a rózsaszínnek és ez az árnyalata borzalmas.
A modulokba is bele tudok kötni, először is tedd az egészet egy oldalra mondjuk balra ott jól mutatna. Az el rendezését is próbáld fontossági sorrendben fel állítani. 
Összességében a blogod kinézete nem tetszik, lecserélném a sablont, hátteret és még a fejlécet is, a modulokon pedig változtatnék. 

25 / 8

Történet .:

El kezdtem olvasni és azt kell, hogy mondjam nem tetszik. Nem tudom pontosan miért, de nem köti le a figyelmemet, talán így tudnám meg fogalmazni. Laposnak és unalmasnak érzem.  Nem tudom pontosan mit akarsz belőle ki hozni, de annyi biztos, hogy ez nem fanfiction csak sima fiction. Nem tudok róla sok jót mondani, a fogalmazásodon is javíthatnál, ahogy a helyesírásodon is. 

25 / 8

Összesen .: 50 / 16

Réka S. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése