2013. november 16., szombat

#Kritika 169 Misztikus Ikrek

Sziasztok!
  Amint látjátok van néhány változás a blogban, nem fogjuk magunkat hagyni, sok dolog fog változni és reméljük ezek nektek is tetszeni fognak majd. A mai napot egy kritikával kezdem. Ezek csak a saját véleményeim és tanácsaim, nem muszáj megfogadnotok őket.


Misztikus Ikrek
Tina

Kinézet:
  Sajnálom, hogy ezt kell, hogy mondjam, de nekem nem tetszik. A fejléced lehet, hogy még elmenne, ha nem így lenne ráírva a "MISZTIKUS IKREK", de így nagyon nem tetszik. Szerintem vagy cseréld le az egészet vagy legalább az írást. A háttered sem passzol, azt is cseréld le. A sablon, meg kell, hogy mondjam, hogy én jobban szeretem az egyszerűt, de ezzel sincsen semmi bajom, szóval az jó. A modulokból hiányolom a chatet, az mindig fontos szerepet játszik a blogokban, szerintem tegyél be egyet. Az viszont tetszik, hogy vannak oldalaid, külön a szereplőkről és a fejezetekről is, így sokkal könnyebb megtalálni, ha keresünk valamit.

25/14

Történet:
  Meg kell, hogy mondjam ilyen bloggal még nem találkoztam. Imádom a fantasy történeteket és a tiedbe is megfogott valami. Furcsa a történeted, de valamiért tetszik. Kíváncsi vagyok mit hozol ki belőle. Evelin személyisége nekem egy kicsit unszimpatikus, túl sokat szomorú, de bízom benne, hogy ez egy idő után változni fog, hiszen még nagyon az elején tartasz. Viszont nagyon fordulatosan írsz. Elrontott varázslat, majd az az álompasi. Rá már nagyon kíváncsi vagyok. Valamiért nem tudom, hogy miért, de azt érzem, hogy talán vele beszélt Anna... kíváncsi vagyok a folytatásra, nyomon fogom követni. A helyesírásodon egy kicsit még javítani kell, de nem vészes. A részek hossza jó. Viszont valamire felfigyeltem, amikor két szemszögből írsz, akkor ne ismételd magad, mert az nem jó, inkább csak írd le, hogy ott mi történt vagy csak az utolsó két mondatot írd le... Remélem megfogadod néhány tanácsom és nem bántottalak meg.


25/19

Összesen: 50/33
G.B.Evelyne

2 megjegyzés: