2013. november 11., hétfő

#Kritika 163 I' m not a Mistake

Sziasztok!
  Nagyon sajnálom, hogy ennyire el vagyok maradva mindennel, de próbálom pótolni ezeket a dolgokat. Kezdeném a kritikákkal! Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.

I'm not a mistake
Just a Bloggerina

~Fejléc:
  Egy ideig elnéztem a fejlécedet, de még most sem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem?! Viszont én a címének megváltoztatnám a helyét és a betűtípusát is, nekem valahogy az nem jön be.

10/8
~Háttér, Sablon:
  A háttérrel semmi bajom, viszont én a sablont megváltoztatnám, mert ez valahogy nem hozza összhangba a blogod. Szerintem ide jobban menne az "egyszerű" sablon.

10/10
10/6
~Történet:
  Mivel még nagyon az elején vagy nem tudok sok mindent mondani. Sok ilyen blog van ahol egy klubban találkoznak, de remélem viszel bele egyediséget is, mert akkor sokkal több olvasód lesz. Próbálj meg több gondolatot és érzelmet vinni. 

10/8
~Modulok:
  Itt viszont akad egy kis problémám. Először is, én legfelülre az "Oldalakat"  tenném, utána "rendszeres olvasókat", majd alá a szöveges részt, utána a bloglovint, de egy másik képpel és ezek után a blogarchívumot. És még egy Chatet is betennék.

10/6
Összesen:50/38
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése