2013. november 9., szombat

#Kritika 162 Love That Changed My Life

Hello!
Ismét kritika....
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Love That Changed My Life
Love That Changed My Life
Író .: Sz. Fanny


~Fejléc .:
Nos a fejléc nekem tetszik, de túl széles. Nekem csak a szélességgel van bajom és talán bal oldalt nem pont ezt választottam volna Harry-nek.
10 / 8

~Sablon, Háttér .:
Semmi bajom egyikkel sem. 
2 x 10 / 10

~Történet .:
Még csak a Prológus van fent, de nekem nagyon tetszett. Meg kell, hogy mondjam a másik blogodat is rendszeresen olvasom és erre is fel iratkoztam. Nagyon jól fogalmazol és a Prológus általában nem szokott hosszú lenni, de ez tökéletes volt. Nagyon várom már az első részt.
10 / 10

~Modulok .:
Nem nagyon tudok bele kötni. Engem zavar a piros és lehet, hogy jobb lenne, ha a feketét le cserélnéd, más színre [ ezt mondjuk, említhettem volna a Sablon, Háttérnél ] . A modulok jól vannak el helyezve és cseréket is kész ami jó!
10 / 8

Összesen .:  50 / 46
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése