2013. november 8., péntek

#Kritika 159 That hear you caught ... waiting for you

Hello!
Ismételten egy kritikával jelentkezem.....
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


That heart you caught ... waiting for you
That hear you caught ... waiting for you
Író .: Cassy Crockett


~ Fejléc .:
Egyszerűen nem találom rá a szavakat, vagy 2 percig néztem és csodáltam. Nagyon tetszik az összes kis apró részlete.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nos a sablonnal semmi problémám nincs, viszont szerintem a háttér már túl erős a bloghoz. Szerintem hasonló színűt állíts be, de ne legyen ilyen erős és sötét. 
Sablon .: 10 / 10
Háttér .: 10 / 6

~Történet .:
El olvastam mivel még kevés rész van fent, ígéretes történetnek látszik. Nem sablonos, hanem egyedi a  hossza szerintem megfelelő. Szépen fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam csak pár gépelésit. További sok sikert az íráshoz! 
10 / 10

~Modulok .:
Semmi komoly hozzá fűzni valóm nincs, talán csak a szereplőkről hiányolom a képeket. 
10/9

Összesen .: 50 / 45
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése