2013. november 2., szombat

#Kritika 156 Misztikus Ikrek

Sziasztok!
Tudom nagyon rég jelentkeztem kritikával, de tényleg igyekszem mostantól többször hozni.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

131. Kritika 
Misztikus Ikrek
Misztikus Ikrek
Író .: Tina NG


~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. Nem tudom meg magyarázni mi nem tetszik rajta, de egyszerűen rá nézek s azt kell mondjam ronda. 
10 /2

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi bajom, de a háttér nem tetszik. 
Sablon .: 10 / 10
Háttér .: 10/ 2

~Történet .:
Bele olvastam és nem lesz a szívem csücske ez a blog. Nem tetszik, nekem nem egyértelmű az írásod. A részek hossza jó, a helyesírásodra viszont figyelnék. 
10/2.5

~Modulok .:
Én át rendezném a jobb oldali modul sávot. Hiányolom a chatet, szerintem azt újítsd be. Az oldalakban vagy mindent írj magyarul vagy mindent angolul és újíts be egy kritika oldalt is. 
10/4

Összesen .: 50 / 20.5
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése