2013. október 11., péntek

#Kritika 121 Dream come true..Or is it.?

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Dream come true..Or is it.?
Dream come true..Or is it.?
Író .: Szandii Directioner .:)


~Fejléc .:
Nekem tetszik, de túl nagy. Én a helyedben kisebbre venném.
10/7

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi bajom, de a háttér szerintem nem illik ide.  Nem illik a fejléchez sem.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/7

~Történet .:
A történet tetszik és kíváncsi vagyok mik is lesznek még. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam, viszont a részek hossza lehetne hosszabb is.
10/9

~Modulok .:
 A jobb oldali modul sávban teljesen át rendezném a modulokat. Valahogy így .: [ fentről lefelé ]
- Oldal megjelenítés ( én tennék ki egyet a helyedben )
-Rendszeres olvasó modul ( én ide tenném és nem lentre )
-Közvélemény kutatás
-Képek a szereplőkről ( szerintem fontos, hogy itt is legyen )
-Chat
-Blogarhívum ( én egy másik fajtáját választanám )
-Kedvenc blogjaid
-Magamról modul
Jó hogy a zene lejátszót magadnak kell elindítani, mert így nem ijeszti meg az embert. Én csinálnék pár cserét és facebookon is meg osztanám a blog csoportokban a blogot, talán többen olvasnák.
10/5

Összesen .: 50 /38
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése