2013. október 3., csütörtök

#Kritika 102 The Music Connects Us

Sziasztok!
Nagyon sajnálom, hogy így le vagyok maradva a kritikákkal, de ma megpróbálom bepótolni a lemaradásom. Mivel beteg lettem van időm. Ezek csak az én személyes véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit akar.

Cím:The Music Connects Us
Író:Kelly

~Fejléc:
  Nekem tetszik, én nem cserélném le.

 10/10
~Háttér, Sablon:
  A sablonnal semmi bajom, ám én a hátteret lecserélném valami halvány lilára, mert az jobban pászolna a fejléchez.

Háttér:10/7
Sablon:10/10
~Történet:
  Csak pár részt olvastam el belőle. Nagyon jól írsz, a részek hosszúsága pont jó, helyesírási hibákat nem találtam. Ami engem nagyon zavar, hogy nagyon sok gif-et használsz, szerintem ne tegyél be ennyit.

!0/8
~Modulok:
  Hát itt egy kicsit átrendezném. Legfelülre tenném a Rendszeres olvasókat, alá a Facebook csoportot, Chat, Magamról és végül pedig a versenyeket.

10/8
Összesen:50/43

G.B.Evelyne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése