2013. október 30., szerda

#Kritika 150 A sea of emotions

Sziasztok!
  Most egy kritikával érkeztem, megpróbálom minnél hamarabb elkészíteni őket, de nem ígérek semmit. Ezek csak az én véleményeim mindenki azt kezd velük amit csak akar.

Cím: A sea of emotions
Író: Anikó


Fejléc:
  Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem. Van benne ami tetszik és van ami nem... 

10/8
Háttér, Sablon:
  Semmi bajom velük passzolnak egymáshoz.

2 x 10/10
Történet:  
  Hát mivel még nagyon az elején vagy nem sokat tudok mondani, de megpróbálok. Engem eddig nem fogott meg, nem azért mert "utcalány" hanem valami még nekem hiányzik belőle, de gondolom az izgalom, csak most fog következni. Viszont a fogalmazásoddal és a helyesírásoddal nincs probléma, a részek hosszúsága is jó.

10/9
Modulok:
  Ezt egy kicsit átrendezném: Trailer
                                            Blog kezdete
                                            Részek várhatók
                                            Látogatók
                                            Rendszeres olvasók
                                            Chat
                                            Arhívum
                                            Saját blogok
                                            Verseny 
                                            Cserék
  Hogy jobban menjen a blogod én kérnék pár cserét és facebook csoportokba is kitenném.

10/8
Összesen:50/45

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése