2013. október 29., kedd

#Kritika 149 Six days..I will survive

Hello!
Nagyon rég jelentkeztem kritikával, de szünet van és nekem is vannak " kötelességeim ", mostantól viszont gőz erővel fogom hozni a kritikákat. Ezen a héten Selena Gomezzel foglalkozunk, de hamarosan ki kerül egy újabb szavazás is, hogy ki vagy kik legyenek a jövő hét sztárja illetve sztárjai.
A blogversenyre már csak pár napig lehet jelentkezni, aki még nem tette és szeretne az  Ide Kattintva teheti meg, vagy a jobb oldali modul sávban is fel van tüntetve a link.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Six days..I will survive
Six days..I will survive
Író .: Vivian J. Walker


~Fejléc .:
Nos, elsőre nekem nem tetszett, majd ahogy jobban meg néztem, egyre jobban tetszett és tetszik.
10/10

~Sablon, Háttér .:
A sablon szerintem jó, a szürke remekül passzol a fejléchez és a háttérhez. A háttérrel sincs bajom, mert jól megy a fejléchez és a sablonhoz is. Egy szóval a blogod kinézete tökéletes.
2 x 10 /10

~Történet .:
Elolvastam, mivel még csak egy rész van fent és a prológus, egyszerűen imádtam. Nagyon várom már a következő részt. A helyesírásod és a fogalmazásod is jó, de a rész hosszával sincs problémám. 
10 /10 

~Modulok .:
Semmi bele kötni valóm nincs.
10/10

Összesen .: 50 / 50
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát!(: Örülök, hogy pozitív véleménnyel vagy róla, mert eddig pozitív kritikát nem nagyon kaptam, szóval köszönöm!(:
    Vivian.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én csak az igazat írtam le a blogról és ne add fel, írd!
      xx Réka S. :)

      Törlés