2013. október 23., szerda

#Kritika 143 Silent love...

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem......
Kérlek legyetek türelemmel és mindenki meg fogja kapni a kritikáját a héten vagy az őszi szünetben!!!
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Silent love...
Silent love...
Író .: Witta


~Fejléc .:
Nekem tetszik. Megláttam és nem találtam rá szavakat. 
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nagyon nagy az összhang az egész blogban. A kinézet tökéletes.
2 x 10 / 10

~Történet .:
Nekem nagyon tetszik és őszintén én az eleje óta olvasom.  Nem hétköznap történet és ez nagyon jó. A fantáziád nagyon széles, a fogalmazásod jó, akár csak a részek hossza. helyesírásodra sincs panaszom. Talán egyetlen egy gond van, ritkán hozol részeket. Kitartást és további ilyen jó ötleteket és részeket neked.
10/10

~Modulok .:
Ebbe sem tudok bele kötni. Minden meg van ami szerintem egy jó bloghoz kell. 
10/10

Összesen .: 50 / 50 
Réka S. :)

2 megjegyzés: