2013. október 18., péntek

#Kritika 137 Wings

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

Wings (SZÜNETEL)
Wings
Író .: Becca*


~Fejléc .:
Nekem tetszik, de a szöveget nem pont így írtam volna rá.
10/8

~Sablon, Háttér .:
Egyikkel sincs bajom. Összhangban van a fejléc a háttér és a sablon.
2 x 10/10

~Történet .:
Bele olvastam a történetbe, de nekem nem tetszik. Azért azt nem mondom, hogy rossz csak ez a történet nem az én ízlésem. A helyesírásodon még van mit javítani, figyelj egy kicsit jobban. 
Ne add fel, írd tovább!
10/5

~Modulok .:
Az oldalakba nem tudok bele kötni, viszont a bal oldali modulokon egy kicsit változtatnék. Van amit lentebb tennék és van amit fentebb. A chat színét is  meg változtatnám, mert ez nem illik ide. A blog szélességét is kisebbre állítanám.
10/5

Összesen .: 50 / 38
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése