2013. október 18., péntek

#Kritika 136 The Riana Diaris-Ny Feelings

Sziasztok!
  Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én személyes véleményeim mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.
Blogversenyt indítottunk, jelentkezz ITT


Cím:The Raina Diaries-Ny Feelings
Író:Dorea Nina Avery


~Fejléc:
  Tetszik, de egy aprócska bajom azért mégis akad én Sebastiant erősebbre tenném rajta.

10/9
~Háttér, Sablon:
  Semmi bajom sincs velük. Passzolnak egymáshoz.

2 x 10/10
~Történet:
  Az első amit észrevettem, hogy összetettem a Vámpírnaplókból Elenát és A Carry naplójából Carryt, és így lett Raina. Lehetséges, hogy tévedek, akkor előre is bocsi. A történet tetszik, hiszen viszel bele egyediséget is, nem csak azokat amik a filmekben voltak. A fogalmazásod nekem nagyon tetszik, a részek hosszával semmi bajom, pont jók, ahogy a helyesírásod is tökéletes. Folytasd!

10/10
~Modulok:
  Semmi bajom velük, csak a Chatet kicsit feljebb tenném.

10/9

Összesen:50/48
G.B.Evelyne



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése