2013. október 13., vasárnap

#Közérdekű #5

Sziasztok!
Egy - két hírt szeretnénk veletek közölni, avagy jobb ha tudjátok.
1. A modulokban megint nem tudjuk át változtatni a neveket, így se hozzá írni se kitörölni nem tudjuk őket. De attól mindenki meg kapja a kritikáját, amint engedi megváltoztatni azonnal cselekszünk.
2. Ha bármilyen segítségre szükségetek van kérjetek segítséget chaten vagy e-mail-en.
3. Nyugodtan kérhetek png-ket, blog háttereket, gif-ket stb. Tudjuk, hogy egy kicsit ezeket el hanyagoltuk, de kárpótolni fogunk érte benneteket.
4. Új dolgot találtunk ki, még pedig azt hogy minden héten egy bandáról vagy énekesről hozzunk gifeket és png-ket akár képeket. Ti ehhez úgy járulhattok hozzá, hogy Chaten megírjátok ki legyen. Közvélemény- kutatásban is szavazhatsz amit a jobb oldali modul sávban találsz. Igaz jövő hétre már meg van, de a kíváncsiság hajt minket. Minden héten új közvélemény kutatás lesz, sőt lehet, hogy több is lesz.
5. A blog versenyünk teljes erővel fut, ugyan is meg van a 10 ember így élesben megy. Várunk minél több jelentkezőt.
6.Kaptunk egy e-mail amiben arra kérnek minket, hogy legyünk zsűritagok. Bo Ashley blogversenyt rendezett és külön minket kért fel a zsűrizésre, mi persze igent mondtunk hisz ez nekünk nagy megtiszteltetés. Nagyon várja a jelentkezőket ide : As Long As You Love Me - Blogverseny 
Minden részletet megtalálsz itt és azt is, hogy hogy is nevezhetsz rá, illetve mikor is lesz az eredmény hirdetés.

U. I. .:
Aki a napokban kért kritikát azoknak igyekszünk minél hamarabb el készíteni és talán a napokban fent is lesz.

Ölel titeket a szerzők .:
                                       Réka S. :) & G.B. Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nekem is volt olyan, hogy nem engedett a modulokba beleírni vagy kitörölni belőlük dolgokat. Én ezt azzal hidaltam át, hogy nem a "szöveg" nevű modul alapot használtam, hanem HTML-JavaSrcipt-et, és ugyanúgy írtam bele, mintha sima szöveges modul lenne.
    Nekem bejött, szerintem ti is próbálkozzatok ezzel.
    xoxo, Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönjük szépen a segítséget Gabby, meg fogjuk próbálni.
      G.B.Evelyne

      Törlés