2013. október 12., szombat

#Desing Dóra Horváth-nak

Sziasztok!
  Meghoztam nektek a második teljes desingemet.Remélem tetszeni fog a megrendelőmnek és fel is fogja használni. Ha így lesz, akkor nagyon szépen megkérem, hogy írja oda, hogy én készítettem a desinget és a blog linkje is legyen kitéve, hogy innen rendelte.

Pár napig itt is meglehet nézni az oldalt. Ezt én szerkesztettem ez nem az eredeti, csak hogy lássátok, hogy néz ki. ITT
Eredeti: ITT


Előtte:

Utána:


Sablon

Sablonok: Egyszerű és a negyedik ott.
Háttér: Azt küldöm és ott majd vedd ki a görgetést.
Szélleségek beálitása:Teljes 960px, Jobb oldali 250px
Speciális.
Oldal szövege: Betűtípus Georgia 14px. színe #cccccc
Háttér:Külső:#292929,Fő #333333, Fejléc:transparent
Linkek:Link #dd0066,Meglátogatott #888888,Fókuszálás#888888
Lapok szövege:Betűtípus:Cardo 20px,Szöveg,Kijelölés:#dd0066
Lapok háttere:Háttérszín#222222,Kijelölés színe#000000
Bejegyzés címe:Droid Sans Mono 24px
Dátum fejléce: Szín:#cccccc,Háttérszín:transparent
Bejegyzés lábléce:Szöveg:#888888,Háttérszín:#303030,Árnyék színe:#444444
Modulok:Betűtípus:Georgia14px,Színe#aaaaaa,Másodlagos szín:#cccccc
Képek: Transparent mind.
Kiemelések: Tarnsparent.


Hát ennyi lenne remélem tetszik amit szerkesztettem neked és fel fogod használni. A chatet is tedd át transparentre, és nézd majd a modulsávot a szélén.
Itt a fejléc és a háttér.


G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen nagyon tetszik :) azonnal megcsinálom :) és ki is teszem :) imádom <3

    VálaszTörlés