2013. szeptember 27., péntek

#Kritika 100 Stay with me.

Sziasztok!
Itt egy újabb kritika. De ne felejtsétek el ezek csak az én tanácsaim.

Cím:Stay with me.
Író:Molly

~Fejléc:
  Nekem tetszik, csak én nem sárgára tenném a második színt hanem egy másikra valami sötétebbre.

10/9
~Sablon,Háttér:
  Passzolnak egymáshoz, ahogy a fejléchez is.

2 x 10/10
~Történet:
  Hát mivel még nagyon az elején vagy sok mindent tudok róla elmondani. Tetszik eddig amit írtál, helyesírási hibákat nem találtam, de van egy kis gondom a részek hosszúságával, szerintem lehetnének hosszabbak. A prológus hosszabb mint az első rész én az elkövetkezendőkben ezen változtatnék.

10/7
~Modulok:
  Itt csak annyit akarok mondani, hogy én a Chatet feljebb vinném a képek fölé. és a magamról pedig a végére.
10/9

Összesen:50/45

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése