2013. szeptember 24., kedd

#Kritika 95 California Gurls

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem. Hamarosan a többieké is el fog készülni......
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!



California Gurls
California Gurls
Író .: ▲Molly▲


~Fejléc .:
Nekem tetszik. Külön fel keltette az érdeklődésemet a villogó szöveg, szerintem nagyon jól mutat rajta.
10/10

~Sablon, Háttér .:
A sablon és a háttér nagyon passzol és a fejléc sem tűnik ki közülük, nagyon összhangban van.
2 x 10/10

~Történet .:
A történet tetszik, kevés Big Time Rush blogot ismerek. A rész hossza nekem viszont túl rövid igyekezz, hogy hosszabb legyen. Azt is észre vettem, hogy  váltogatod a szemszögeket és a idővonalakat. Annyit tesz, hogy például az utolsó két részben, ha a csaj a szülő szobán van, ne térj ki rá, hogy a többiek hol vannak és a folyosón isszák a turmixot. Akkor vagy válts mesélőre aki ezt körbe írja és el mesélni vagy egy olyan ember szemszögére aki a folyosón van.
10/7

~Modulok .:
Szerintem minden meg van és semmi nem hiányzik, de a jobb oldali modul sávot át rendezném egy kicsit.
10/8

Összesen .: 50 / 45
Réka S. :)

3 megjegyzés:

  1. Köszi mindent:)
    A rövid részeket azokat úgy csinálom hogy rövideket és sokat, volt, hogy egy nap kiadtam 3-at is..:D
    Azt a részt meg megnézem amit mondtál hogy kéne írnom*-*
    xx,Molly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) én csak az igazat és a véleményemet mondtam el
      xx Réka S. :)

      Törlés
    2. És feldobtad vele a napomat :D

      Törlés