2013. szeptember 24., kedd

#Kritika 94 Lexi a Marson

Sziasztok!
Hosszú kihagyás után újra itt vagyok és hozom a kritikákat......
     Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Lexi a Marson
Lexi a Marson
Író .: Dora


Nos úgy tudom te csak a történetről szeretnél jobban kritikát, így csak két néző pontod lesz.

~Kinézet .:
A fejléc nekem nem jön be. A sablonnal semmi gondom nincs, a háttér viszont nekem értelmetlen és nem tetszik. Figyelemre méltó a zene lejátszónál, hogy az ember saját magának kell hogy el indítsa.  Szerintem nem nagy dolog lenne a szereplőkről képet ki tenni. Egy chatet is ki tehetnél.
Fejléc .: 10/5
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/4
Modulok .: 10/3
Összesen kinézetre .: 40 / 22

~Történet .:
Nekem nem jön be ez a fajta stílus írás.A történet nekem így érthető módon nem tetszik, de másoknak még tetszhet.  A helyesírásoddal nincs baj a látottak és olvasottak alapján. A rész hossza szerintem jó, megfelelő egy résznek. 
10/4

Összesen .: 50 / 26
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése