2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 81 The Liar Diary

Helló!
   Íme egy újabb kritika, de ezek csak az én saját véleményeim, aki akarja megfogadja, aki nem az nem.

The Liar Diary
Író:~A.Z.T

~Fejléc:
  Nekem nem igazán nyerte el a tetszésemet, viszont a blog hátteréhez passzol. Én a helyedben lecserélném.
                                                                                   10/7


~Sablon, Háttér:
  Passzolnak egymáshoz, és a fejléchez is, de ezt már mondtam, ebbe nem semmi belekötnivalóm.
                                                                                2 x 10/10

~Történet:
  Mivel még nagyon az elején vagy nem sokat tudok róla mondani, de azért összeszedem a gondolataimat. Az alap story tetszik. Jól fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam, de a szóközekre figyelhetnél egy kicsit jobban is. A részek hossza nekem pont megfelel, de én vinnék bele több leírást.
                                                                                    10/8

~Modulok:
  A modulokkal viszont van egy kis problémát. Először is, hiányolom a Rendszeres Olvasók modulját, szerintem tedd be. A Chatet feljebb vinném, mivel elég lent található. Tetszik, hogy vannak oldalak, de én még nyitnák egyet a Kritikáimnak is. A zenét pedig úgy tenném be, hogy ne magától induljon el, mikor meghallottam kicsit megijedtem tőle.
                                                                                   10/8         
Összesen: 50/43
                                                                            G.B.Evelyne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése