2013. szeptember 8., vasárnap

#Kritika 75 lovedealer.

Helló!
Egy újabb kritika. Sietek a többiekével is.
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

lovedealer.
lovedealer.
Író .: Szabó Szabó

 ~Fejléc .:
Nekem nem tetszik a fejléc, de nem is nekem kell, hogy tetsszen, viszont nagyon illik a blogod kinézetéhez.
10/7

~Sablon, Háttér .:
Egyikkel sincs különösebb gondom, szerintem nagyon passzol az egész a háttér és a fejléc és még a sablon is.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
A részek hossza átlagos, a blogcímét külön írnám és nem egyben. Helyesírási hibákat nem véltem fel fedezni.
10/7

~Modulok .:
Elég hiányos a modulsávod.  Hiányolom a rendszeres olvasó és a chat modult, továbbá a képeket a szereplőkről, valami el képzelésed biztos van.  Oldalakba díjaknak és kritikáknak a helyét. Ezeken szerintem változtatnod kell. 
10/4


Összesen .:  50/ 38 
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése