2013. augusztus 20., kedd

#Kritka 54 I Once Had A Dance

Sziasztok!
Egy kisebb kihagyás után, újra jelentkezem és hozok kritikákat. Nem sokára iskola ki várja?
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!



I Once Had A Dance
I Once Had A Dance
Írók .: Tiffany Windisch
Emese Bors

~Fejléc .:
Őszintén...nekem tetszik. Összhangban van. Mondjuk én egy láthatóbb helyre rakatnám a fejlécen a blog címét.
10/9

~Sablon, Háttér .:
Nincs semmi bajom velük. A háttér passzol a fejléchez és jól mutat együtt.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
Ajánlom figyelmedbe azt, hogy ne hagy ennyi helyet közte írj folyamatosan és talán egy kicsivel hosszabb részeket. Egy kicsit ugrálsz az időben, erre figyelj, inkább utalj rá pár mondattal, időt nem veszítesz. Konkrét helyesírási hibákat nem találtam. Maradjon is így! :)
A történetről annyit,  hogy szerintem jó és folytassátok. Azért így írom mert látom, hogy ketten írjatok, viszont azt is észre vettem, hogy eddig csak Tiffany írt. Ezen nem ártana javítani
10/9

~Modulok .:
Figyelemre méltó az oldalak, de én még csinálnék egyet a kritikáimnak is. Jobb oldalt a modulok szerintem nem jól vannak el rendezve. Én levenném a fordítót szerintem fölösleges. 
Helyesen így lenne el rendezve. Fentről lefelé 
-Figyelem
-Online
-Látógatók
-Rendszeres olvasók
-Blogarhívum
-Chat
-Cserék
-Író / írók
Én megosztanám még Facebookon is hátha több lesz a rendszeres olvasótok.
10/8

 Összesen .: 50/ 46
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése