2013. augusztus 28., szerda

#Kritika 64 As Long As You Love Me

Helló!
A nap első kritikája. Hamarosan hozom a többit is.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


As Long As You Love Me
As Long As You Love Me
Író .: AshleyBo
~Fejléc .:
Őszintén szólva nekem nem jön be. Az, hogy az arcban benne vagy Justin nem tetszik, azt viszont el kell, mondjam passzol a háttérhez, de én le cserélném a helyedben.
10/5

~Sablon, Háttér .:
Semmi gondom nincs egyikkel sem. Összeillik  ez az egész.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
Bele olvastam a történetbe és tetszik. Ne hagyd abba! Folytasd! Nagyon várom a következő részt, lett egy új rendszeres olvasót. A helyesírási hibákra térve nem nagyon találtam. A részek nekem megfelelőek és vannak benne fordulatok. Nem unalmasak.
10/10

~Modulok .:
Ebben semmi hibát nem találtam, kiemelem azokat amiket én is figyelni szoktam : rendszeres olvasó modul, oldalak, ahol megjegyzem tökéletes mert minden ott van ;  és az el maradhatatlan a chat.
10/10

Összesen .: 50 / 45 
Réka S. :)

2 megjegyzés: