2013. augusztus 28., szerda

#Kritika 58 ~Still the one~

  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


~Still the one~
~Still the one~
Író .: Anita Runnel

~Fejléc .:
Nekem tetszik, nem cserélném le. Egyszerű, de nagyszerű.
10/10

~Sablon, háttér .:
Semmi problémám sincs vele. Nem említettem a fejlécnél, de itt fogom. Összhangban van a háttér és a fejlév ami jó.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
Helyesírási hibákat nem találtam, viszont a részek hossza csak egy kicsit lehetnének hosszabbak is. Azt viszont ki figyeltem, hogy valami mindig történik benne, valami meglepő vagy izgi. Nem hagynám abba, folytasd!
10/10

~Modulok .:
Át rendezném az egész modul sávot és balról, mindenképp jobbra helyezném el őket. Figyelemre méltó az oldalak és a zene lejátszó, bár én azt fentre tenném és nem lentre.  Mivel ilyen sok modulod van inkább még is két oldalra pakolnám őket. Egyik oldalt a cserék és a blogjaid, illetve amiket te ajánlasz olvasásra. A másik oldalt fent rendszeres olvasó modul, majd Bloglovin, kattintások száma, chat és blogarívum és stb.
10/9

Összesen .: 50 /49
Réka S. :)

2 megjegyzés: