2013. augusztus 11., vasárnap

#Kritika 49- 50 -51 Egy a sok közül...,You changed my life, The Magic Shadow..

Sziasztok!
Hoztam ma  pár kritikát és remélhetőleg karaktereket és gifeket is fogok hozni.
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Egy a sok közül...
Egy a sok közül....
Író .: kitti hegedűs
 ~Fejléc .:
Nos nekem tetszik és passzol a háttérhez is.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nekem semmi bajom a sablonnal, a háttér szerintem ide illik, nem cserélném le.
2 x 10/10

~Helyesírás .:
Én változtatnék a betűtípuson, egy jobban olvashatóbbra.  Kisebb gépelési hibákra akadtam, és figyelnék a szóköz használatra.  A hossza szerintem tökéletes. 
10/8

~Modulok .:
Plusz pontot  érdemel az oldalak, viszont én még ki egészíteném egy Kritikás résszel. Továbbá jó a rendszeres olvasó modul és a chat, de én egy kicsit rendeznék a modulokon. Van amit fentebb tennék és van amit lentebb.
10/7

Összesen .: 50/45


You changed my life
You changed my life
 Író : Klarii

~Fejléc .:
Nekem nem tetszik, nekem nem arányos és látszik, hogy csak rá van illesztve a háttérre a kivágott emberke. Lecserélném. 
10/5

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi problémám nincs,  viszont a háttér nekem nem tetszik, olyan túl zöldes kék, lecserélném.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/4

~Helyesírás .:
Gépelési hibákat találtam és figyelj a szó közre. Lehetnének hosszabbak is a részek.
10/7

~Modulok .:
A zenelejátszó plusz pont, de a szív bajt hozta rám. Állítsd olyanra, hogy az ember maga tudja elindítani.  az oldalakban nem találtam hibát, minden meg van amit én nézni szoktam.  Oldalt a modulokkal semmi bajom, úgy jó ahogy van.  A csillag kurzor is jó, de alig látszik!
10/10

Összesen .: 50/ 36



The Magic Shadow...
The Magic Shadow...
Író .: DayraC


 ~Fejléc .:
Tetszik, passzol a bloghoz viszont lehetne, inkább átlátszó.
10/8

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal nincs gondom, viszont a hátteret le cserélném, nekem túl csillogó.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/8

~Helyesírás .:
Nem találtam benne hibát, maradjon is csak így. :)
10/10

~Modulok .:
Jó hogy a zene lejátszó nem hozta rám a szív bajt. Nekem hiányzik a chat. Figyelemre méltók az oldalak.  A blogarcívumot nem tenném annyira lentre tedd feljebb.
Blog cseréket is csinálnék és így talán több rendszeres olvasód lehetne. Facebookon is vannak ilyen blogos csoportok ott is meg osztanám.
10/8
Összesen .: 50/ 44

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése