2013. június 17., hétfő

#Kritika 7-8

  Szilvi




~Sablon:
Neme talán annyi gondom van vele, hogy a fejléc mellett marad egy kisebb "rés". Talán próbálkoznék egy olyannal aminél ez nincs meg.
10/7

~Háttér:
Szerintem azonnal cseréld le , lehetne ugyan így sötét háttér, de valami más. Sötétebb színek, fekete, szürke és stb. Vagy velük is lehet, de valahogy más hogy. Nekem így nem tetszik.
10/4

~Helyesírás:
Mivel ezek napló bejegyzések, így a hosszára nem mondok semmit. Azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy fordítás.  Hibákat nem találtam benne esetleg figyelhetnél egy kicsit a szóköz használatra, pontnál, veszőnél, kérdőjelnél.  ( . )  ( , ) ( ? ).
Szerintem ígéretes történet, még akkor is, ha csak fordítod!
10/10
 
~Modulok:
Szerintem jó, hogy vannak fent oldalak, viszont a jobb oldal nekem túl sűrű oszd meg két oldalra a modulokat. Figyelemre méltó, hogy azok kint vannak amiknek kint kell lennie, pl. rendszeres olvasók, oldalmegjelenítések és chat. Ezek nélkül már nehezen éli meg a holnapot egy blog. Hisz, ha nem teszed ki a rendszeres olvasó modult, nem tudod tetszik-e igazán az amit csinálsz.
10/10

 Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!  

  Kata Dobos

 











 Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

1 megjegyzés:

  1. Szia. Köszönöm a kritikát. Viszont nem értek vele egyet, mármint a sablont szerintem felesleges lecserélni, pont így jó ahogy van, nem tudom milyen résről beszélsz, egyenlő mind a két oldalt a hossz, nem tér el. A háttér sem értem miért nem tetszik neked, ezt sem cserélem le, hisz szenvedtem vele eleget, ja és illik a bloghoz. :) Köszönöm még egyszer a kritikát, és természetesen kirakom.

    VálaszTörlés