2013. június 28., péntek

#Kritika 17-18-19 Dina Styles, Szophie Styles, Amy Payne

SOHA NE FELEDJÉTEK EL! Ez csak az én saját vélményem! Jómagam se hagynám, hogy mások bírálják és mondják meg milyen legyen a blogom! Tartsatok ki a saját elképzeléseitek mellett!! MEGÉRI EGYMÁS KRITIKÁIT ELOLVASNI!!!!!!
Csók

Bori  



, Sablon, Háttér
~Helyesírás: Nincs hiba....juhééééj!!!!
  10/10
~Modulok: Hát, dobhatnál még be pár dolgot.
 10/9
ÖSSZEGZEM: a sztorid az elején tart....mikor az én ICOI-m az elején volt, kb. ugyan így nézett ki az oldal. Szóval Dina drága, ne csak Harry-t nyüstöld otthon, tudom nagyon szereted őt, hanem írj sok-sok részt mert nekem tetszik a sztorid!

 Szophie Styles 

, Sablon, Háttér

~Helyesírás: Nem találtam hibát azokban a részekben amiket olvastam.
10/10

 ~Modulok: Minden ott van...egyet hiányolok: Valami kis ismertető a blogodról, hogy miről szól. Ugyanis a 21.részné vagy...az elég hosszú történet már....én ajánlanák írni valami kis rövid ismertetőt.
10/9

Megjegyzem: nagyon szépen vezeted a blogot. A fizikatanárom azt mondaná , idézem "Szép a füzeted Szophi Styles!" Képzeld el kicsit pösze beütéssel. xD

 Amy Payne

 , Sablon, Háttér

~Helyesírás:Lehet sértésnek fogod venni, de nem találtam hibát xD
10/10
 ~Modulok: Te is eljutsz lassan a 20. részhez, szerintem te is nyugodtan is egy kis ismertetőt.
10/9
Hozzáteszem: én beszélek, akinek a 43.réses blogján nincs ismertető.xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése