2013. június 14., péntek

#Kritika 6

 


prológus szól. Egy átlagos lány és egy fiú szerelme. Tetszik, hogy ilyen családias a háttér és a két főszereplő van rajta.
10/10

~Sablon:
Én a helyedben kisebbre venném, hogy a fejléc szélénél, ne legyen rés. Egyébként semmi bajom vele.
10/8

~Háttér:
Ez a rózsaszínes árnyalat tetszik, csak hát ezt a sablonnál is írhattam volna. Szóval szerintem a fehér helyett legyen átlátszó, sokkal jobban fog illeni az egész bloghoz.
10/7

~Helyesírás:
Mivel még csak a prológus van fent, nem nagyon tudok hozzá szólni, abban nem láttam hibát. Te csak le írtad a főszereplő lány gondolatait.
10/10

~Modulok:
Szerintem semmi nem hiányzik, külön lehet örülnöd, hogy a főbb modulok kint vannak. Pl. rendszeres olvasó, oldalmegjelenítés és valahogy a szereplők is ami neked oldalakban van meg. 
Amikor bele olvasok egy blogba, mindig azt figyelem van-e rendszeres olvasó modul ki rakva, ha van kíváncsi vagyok mennyien olvassák, mert ha sokan érdekes, ha nem akkor nem :( 
 10/10

 Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése