2013. június 12., szerda

#Kritika 4- 5

 Fannii

~Fejléc:
Nekem nem tetszik. Én a helyedben le cserélném. Mondjuk egy olyanra amin egy kicsivel többször szerepelnek a főszereplők
10/6
~Sablon:
Én a helyedben ezt is le cserélném egy másikra, vagy csak a színén változtatnék. Vagy átlátszóvá tehetnéd így olyan lenne mint a háttered.
10/5
~Háttér:
Ehhez nincs hozzá fűzni valóm. Tetszik!
10/10
~Helysírás:
Láttok apróbb gépelési hibákat, de ettől el tekintve nincs bajom vele. Még arra figyelhetnél, hogy kötőjel ( - ) és pont ( . ) vagy kérdőjel ( ? ) után használj szóközt. Szó ismétlésekre is figyelj egy kicsit.
10/8
~Modulok:
Szerintem praktikus, hogy két oldalt találhatóak a dolgok. Én mondjuk előrébb raknám a rendszeres olvasókat és a blog bejegyzésének a modulját.   A bejegyzésekét is át változtatnám, hogy jobban tudjanak keresgélni a részek között.
10/7
Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

 
Eszti

~Fejléc:
Nekem tetszik. Mindenki rajta van aki számít és színes is. A cím is rajta van, ami szerintem nagyon fontos.  Szerintem egy kicsit lehetne nagyobb is.
10/9

~Sablon:
Egy kicsit színben változtatnék rajta, mondjuk egy kicsit világosabbra. Nálad túl sok a fekete és ha vicces és romantikus blogot olvasunk jobbak a világosabb színek.
 10/6

~Háttér:
Mint már a sablonhoz is írtam, túl sok a fekete. A feketéről a rossz dolgok jutnak az ember eszébe és manapság a vámpíros sztorikhoz használják. Cseréld le egy halvány rózsaszínre vagy kékre, de lehet bőr színű is.
10/6
~Helyesírás:
Nem nagyon találok benne hibát. Talán egy-két gépelési hiba, szó ismétlést  nem nagyon találok, csak ezek a szokásos a meg az szók amik szerintem természetesek. Én még elkerülném az olyanokat, hogy több fel kiáltó jeleket teszek, mikor valaki kiabál vagy ordít, tehát így -Harry! - ( és folytatod a szöveget) Egy kicsit érthetőben írd le szemszögeket, hogy kiéből írod.
Megjegyzem a történeteden jó sokat nevetem. 
10/9

~Modulok:
Szerintem a fejléc alatti szöveget át rakhatnád vagy oldalba, mint bevezetőt, vagy oldalt szövegként. Én fentem raknám a rendszeres olvasókat is.Tennék ki egy chatett is. Egyébként minden meg van szereplők, oldalmegjelenítés stb. Én a helyedben még reklámoznám a blogot, ugyan is nagyon jó és sokkal több lehetne a rendszeres olvasód!
10/9

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése