2013. június 10., hétfő

#Kritika1

1. kritika  Messo

~Fejléc:
 A fejlécen én semmit nem változtatnék. A legfontosabb dolgok meg vannak : fő szereplők, blog cím és az egész One Direction. A lényege meg van.  
10/10

~Sablon:
Ehhez sincs hozzá fűzni valóm!
10/10

~Háttér:
Szerintem egy kicsit erősen rózsaszín. Én a helyedben le cserélném egy halványabb rózsaszínre vagy más színűre.
10/5

~Helysírás:
A helysírásodba sem tudok nagyon bele kötni. Talán annyi, hogy kötőjel ( - ) után üss entert, jobban el választod a szöveget, értelmesebb lesz. Egyébként kisebb hibákat hagyok, figyelj egy kicsit a szavakra, szó használatokra.
 10/8

~Modulok:
Szerintem az oldalak fönt, tökéletes. A zene lejátszóhoz sincs semmi hozzá fűzni valóm. Örülök, hogy nem ijesztett halálra. Oldalt szerintem túl sok a modul ezek a " Figyelem és stb." Szerintem változtasd úgy hogy két oldalt legyen. Azt viszont rád bízom, mit tennél a másik oldalra, de arra figyelj, hogy fent legyenek a fontosak pl.: rendszeres olvasó stb.
10/8

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése